2011. február 16., szerda

Megjelent az Apokalipszis lovasa Egyiptomban? - videóval

2011-02-16 13:26:29

Postaládánkból: Megjelent az Apokalipszis lovasa Egyiptomban?
 
Az alábbi videón jól látható, amint az egyiptomi tüntetők között feltűnik egy 'árnyéklovas', akit az emberek észre sem vesznek, majd eltűnik a semmibe. Az Apokalipszis lovasairól János próféta írt először a Jelenések könyvében. A Biblia szerint a négy lovas halált és pusztulást hoz a világra.  A bibliai Jelenések könyvében az szerepel, hogy az Apokalipszis négy lovasa a végítélet egyik előjele. Kérdés csak az, hogy a négy lovas közül melyik volt az? A Háború, a Halál, a Viszály vagy az Éhinség?



Kedves Testvérek!
Ezt  a videót a You Tube-on 5 napja láttam meg. Sokat agyaltam rajta.Akkor rögtön felhívtam a Kadarkúton élő Éva nénit, kérdezze meg ki ez a szellemlovas,akit ott a tömegben láthatunk.Nem tudtam, hogy ez valamilyen trükk, vagy videómanipuláció, e miatt nem is mertem továbbküldeni. Ma aztán választ kaptam Éva nénin keresztül Jézustól. Íme:' Jelet adtam Egyiptom felett, hogyha még a Nagy Figyelmeztetés alatt sem térnek meg az emberek, hogy a megtérés után az Antikrisztus mellé állnak , akkor bekövetkeznek az emberiségre váró csapások. 'Arra Éva néninek sem válaszolt Jézus, hogy az Apokalipszis melyik lovasa volt ez a bizonyos lovas. Mindenesetre elgondolkoztató.

Szeretettel a szeretetért. Évi
 
A videó:


 
 


6 megjegyzés:

  1. Megkérdezhetem, hogy ki Éva néni?

    VálaszTörlés
  2. Kérdés csak az, hogy a négy lovas közül melyik volt az? A Háború, a Halál, a Viszály vagy az Éhinség?

    .....................................
    Egyikse vagy mindegyik, azaz az ANTICIONISTA lovas volt OTT !




    VálaszTörlés
  3. Nem szeretnék kötekedni, de nekem gyanús ez a videó.

    "Jelet adtam Egyiptom felett, hogyha még a Nagy Figyelmeztetés alatt sem térnek meg az emberek, hogy a megtérés után az Antikrisztus mellé állnak , akkor bekövetkeznek az emberiségre váró csapások. "

    Megtérni akkor lehet (Istenhez), ha hirdettetik Jézus Krisztus evangéliuma.

    De az mindenesetre (a videótól függetlenül is) látható, hogy a világ a pusztulás irányába halad..

    VálaszTörlés
  4. Igen, az biztos, hogy aki látható jeleket akar, az azt is látja, ami nem látható.
    A lényeg János Jelenései, melynek majd minden pontja láthatóan teljesült már (pipálva).
    Ami hátravan még az Kárpáthaza teljes kitisztulása, de ez is folyamatban van és hamarosan be is fejeződik, újra visszaáll a rend.

    VálaszTörlés
  5. A jelenések könyve nem legkönnyebben megérthető könyvek közé tartozik.
    Különféle felekezetek látásainak egybevetése is azt mutatja, hogy csak részigazságokat tudnak belőle egyformán értelmezni. Belemagyarázni viszont sok mindent lehet, mint ahogy teszik azt hívők és hitetlenek egyaránt.

    "Ami hátravan még az Kárpáthaza teljes kitisztulása, de ez is folyamatban van és hamarosan be is fejeződik, újra visszaáll a rend."

    Nekem ez is, amit itt írsz, idegen, nem gondolom, hogy biblikus gondolat lenne.
    Annyi mindent terjesztenek sajnos a Jelenések könyve nevében, hogy vigyázni kell, mit hiszünk el.

    VálaszTörlés
  6. Egyetértek veled. A videó valódisága nem biztos, és a Jelenések könyvének értelmezése sem egyöntetű, akárcsak a Bibiliáé. Sajnos annyi fordításon esett már át mindkettő, annyiféle politikai hátszéllel - hogy lassan az eredetiről fogalmunk sem lehet.
    Mindezt együttvéve a helyzet így is, úgy is apokaliptikus.
    Nem kell ehhez ismeretlen gonosz erőket keresgélni, amíg létezik emberi ostobaság, kapzsiság, hatalom- és bosszúvágy. :-((

    VálaszTörlés